Allround / Financieel Administratief medewerker

Posted by Darko Ivancevic
Category:

Wil je werken in een snelgroeiende organisatie, met grootste plannen om impact te maken op toekomstige schone mobiliteit, en ook klein genoeg om je eigen persoonlijke impact te hebben op de toekomstige richting van het bedrijf?

Urban Mobility Systems is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf in de “clean-tech industrie” dat praktische oplossingen biedt voor volledig elektrisch transport van personen en goederen. Naast de ontwikkeling en productie van elektrische voertuigen voor personen- en goederenvervoer, is UMS ook werkzaam op het gebied van elektrificatie van industriële werktuigen en (draadloos)laden. Bij UMS streven we er ieder dag naar om een bijdrage te leveren aan de versnelling van de energietransitie. Dit doen we door:

  • Hoge kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Schaalbaar
  • Economisch haalbare oplossingen

Wat ga je doen?

Voor onze Finance afdeling zijn wij op zoek naar een Allround / Financieel Administratief medewerker die de Financial Controller op de juiste manier kan ondersteunen op administratief niveau. Je bent voor alle collega’s het aanspreekpunt wanneer het gaat om openstaande facturen, klantcontact en administratieve verwerking van betalingen. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Telefonisch te woord staan van klanten, leveranciers en relaties;
  • Je zorgt voor administratieve ondersteuning, zoals archivering, beheer van documenten en inkooporders;
  • Je neemt contact op met klanten bij betalingsachterstanden;
  • Verwerken van crediteuren administratie in Exact;
  • Ondersteuning bij periodieke afsluitingen;
  • Boeken inkoopfacturen, aanmaken van betaallijsten;
  • Verwerken bankafschriften;
  • Invoeren van uren.

Jouw profiel:

Als Allround / Financieel Administratief medewerker heb jij bij voorkeur 2-3 jaar werkervaring en bent toe aan een nieuwe uitdaging met veel ontwikkelingsmogelijkheden en beschik je over een proactieve houding. Verder ben je op zoek naar een functie voor minimaal 32 uur. Je hebt uitstekende kennis van de fiscale regel- en wetgeving die je op een accurate kunt verwerken. Daarnaast ben je vaardig met Excel, Office 365 en bent up-to-date m.b.t. digitalisering van (financiële) stukken. Ervaring met Exact is een pré. Je kunt makkelijk zelfstandig werken en bent stressbestendig.

Wat wij bieden

Een inspirerende omgeving met de mogelijkheid om je te ontwikkelen binnen het bedrijf. Deze functie is een verantwoordelijke job binnen een fantastisch bedrijf. Je zult starten met een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op vast dienstverband. In deze functie rapporteer je aan en werk je nauw samen met de Financial Controller. Je komt terecht in een werkomgeving met leuke en behulpzame en out-of-the-box denkende collega’s. UMS biedt reiskostenvergoeding of een NS Business Card aan. Daarnaast bieden wij een marktconform salaris aan dat binnen de bandbreedte van een MKB organisatie valt. Wij hebben een eigen parkeerplaats, waar je gratis kunt parkeren.

Interesse?

Stuur je motivatie en CV naar [email protected] t.a.v. Anjali Sital.

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Wendy Kool of Anjali Sital via e-mail of telefonisch via 085 130 00 90 of +31 6 18 05 98 64

*Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.*